Способи замовлення:
На сайті
По телефону
Через сервіси: Glovo, Bolt Food

Оплата:
Готівкою кур`єру
Оплата карткою кур`єру
Оплата карткою на сайті

Як отримати замовлення:
Безкоштовна доставка кур'єром або самовивіз

Зона доставки:
По Києву на замовлення від 1 500 грн — безкоштовна.
На замовлення в межах міста до 1 500 грн — 100 грн.
За межі Києва в радіусі 40 км — 200 грн.

КОНТАКТНІ ДАННІ:
Київ, вул. Мечникова, 14/1
+38(067)215-17-17
ЧАСИ РОБОТИ ДОСТАВКИ: ПН-НД 12:00 - 21:00

Договір оферти.
Способи оплати

Оплата банківськими картами здійснюється через АТ «АЛЬФА-БАНК».
До оплати приймаються карти VISA, MasterCard.
Послуга оплати через інтернет здійснюється відповідно до Правил
міжнародних платіжних систем Visa та MasterCard на принципах дотримання конфіденційності і безпеки здійснення платежу, для чого використовуються найсучасніші методи перевірки, шифрування і передачі даних по закритих каналах зв'язку. Введення даних банківської карти здійснюється на захищеної платіжної сторінці АТ «АЛЬФА-БАНК».

На сторінці для введення даних банківської карти буде потрібно ввести дані банківської
карти: номер карти, ім'я власника картки, термін дії картки, тризначний код
безпеки (CVV2 для VISA або CVC2 для MasterCard). Всі необхідні дані надруковані на самій карті. Тризначний код безпеки - це три цифри, що знаходяться на зворотному боці картки.

Далі ви будете перенаправлені на сторінку Вашого банку для введення 3DSecure коду, який прийде до Вас в СМС. Якщо 3DSecure код до Вас не прийшов, то слід звернутися в банк який видав Вам карту.

Випадки відмови в здійсненні платежу:
o банківська картка не призначена для здійснення платежів через інтернет, про що можна дізнатися, звернувшись в Ваш Банк;
o недостатньо коштів для оплати на банківській картці. Детальніше про наявність коштів на банківській картці Ви можете дізнатися, звернувшись в банк, що випустив банківську карту;
o дані банківської картки введені невірно;
o закінчився термін дії банківської карти. Термін дії карти, як правило, вказано на лицьовій стороні картки (це місяць і рік, до якого дійсна карта).
Детальніше про термін дії карти Ви можете дізнатися, звернувшись в банк, випустив банківську карту;

З питань оплати за допомогою банківської карти і інших питань, пов'язаних з роботою сайту, Ви можете звертатися за наступним телефоном: +380 (67) 693 98 98

Надана вами персональна інформація (ім'я, адреса, телефон, e-mail, номер банківської карти) є конфіденційною і не підлягає розголошенню. дані вашої кредитної картки передаються тільки в зашифрованому вигляді і не зберігаються на нашому Web-сервері.
Правила повернення товару.

При оплаті картами повернення готівковими коштами не допускається. Порядок
повернення регулюється правилами міжнародних платіжних систем.
Процедура повернення товару регламентується законом «Про захист прав споживачів ».
- Споживач має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі;
o Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його
товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт
і умови покупки зазначеного товару;
- Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має
індивідуально-певні властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купують його людиною;
- При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову
суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги;
Для повернення грошових коштів на банківську карту необхідно заповнити «Заяву про повернення грошових коштів », яке надсилається на вимогу компанією на
електронна адреса і відправити його разом з додатком копії паспорта за адресою
welcome@bao.ua
Повернення грошових коштів буде здійснено на банківську карту протягом 21 (двадцяти одного) робочого дня з дня отримання «Заява про повернення грошових коштів» Компанією.
Для повернення грошових коштів за операціями проведеними з помилками необхідно звернутися з письмовою заявою та додатком копії паспорта та чеків / квитанцій, підтверджують помилкове списання. Дана заява необхідно направити по
адресою welcome@bao.ua
Сума повернення буде дорівнювати сумі покупки. Термін розгляду Заяви та повернення грошових коштів починає обчислюватися з моменту отримання Компанією Заяви і розраховується в робочих днях без урахування свят / вихідних днів.

Конфіденційність

Політика конфіденційності
Ці Правила обробки, зберігання та захисту даних клієнтів (далі Правила) визначають порядок поводження з даними користувачів, зареєстрованих на сайті delivery.bao.ua

1. Основні положення.

Погоджуючись з цими Правилами, Користувач дає дозвіл на збір, зберігання, використання та розголошення своїх даних, (в т.ч., але не обов'язково, персональних даних), відповідно до цих Правил, Законом України «Про захист прав споживачів», « Про захист персональних даних »,« Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах ».
Правила дійсні з моменту реєстрації користувача на delivery.bao.ua

2. Збір та використання персональних даних про клієнта.

Дані Користувача є інформацією з обмеженим доступом.
Дані Користувача зберігаються на сервері сайту delivery.bao.ua, сервері карткової бази і обробляються за допомогою автоматизованої системи.
Мета обробки даних Користувача: для забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин, відносин у сфері податкового і бухгалтерського обліку, реклами, інших відносин, при яких використовуються дані користувачів.
На сайті delivery.bao.ua можуть збирати, зберігати і використовувати такі дані:
адреса електронної пошти (e-mail);
номер мобільного телефону;
Місто;
інші дані, які були надані Користувачем за допомогою реєстрації на сайті delivery.bao.ua.
Користувач погоджується з тим, що передані їм дані можуть використовуватися для:
реєстрації користувача на сайті delivery.bao.ua
повідомлення Заклади, в якому бронюється столик, про деталі броні;
надання послуг і клієнтської підтримки на запит клієнта;
поліпшення власних послуг, змісту сайту та реклами;
повідомлення клієнта про послуги, новини і рекламних пропозиціях за допомогою SMS, електронних повідомлень, пошти і т.д.

3. Розголошення даних Клієнта Користувачем.

Дані користувача надаються третім особам в наступних випадках:
• отримано додаткове згоду клієнта;
• надання загальної інформації (статистичні дані, узагальнена інформація), яка не містить персональну інформацію і яка не ідентифікує клієнта індивідуально;
• надання інформацію правоохоронним та іншим державним органам у відповідь на їх офіційний запит, що стосується кримінального розслідування або передбачуваної протиправної діяльності.

4. Видалення наданих даних (в т.ч. персональних даних) і відмова від розсилки.

При зміні даних Користувача, зазначених у пункті 2, а також, якщо Користувач не хоче більше користуватися послугами сервісу сайту delivery.bao.ua, його дані підлягають зміні або видалення. delivery.bao.ua залишає за собою право використовувати дані Користувача з метою, для якої ця інформація була зібрана, протягом одного місяця після деактивації інформації.

5. Захист даних.

delivery.bao.ua зобов'язується вживати належних заходів безпеки для захисту від незаконного втручання або неправомірного зміни, розголошення або знищення даних Користувача.